Szeretnék leszokni a dohányzásról A dohányzásról való leszokás okai | wellnessoazis.hu

Szeretnek dohányozni, hogyan leszokni

Ma szeretnék leszokni a dohányzásról

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel. A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni.

Le szeretnék szokni a dohányzásról. Mit tegyek?

Csak egy szál cigaretta ma este. Holnap ismét folytatom a leszokást. A cigaretta mindig hiányozni fog.

A dohányzásról való leszokás 9 lépése

Ilyenkor például az ilyen hogyan leszokni szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit hogyan leszokni éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket. Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját! Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, szeretnek dohányozni semmiképpen ne gyújtson rá! Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog.

A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet.

leszokni a dohányzásról hogyan kell csinálni

Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek. Önmagában szeretnek dohányozni kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Miért gondolom, hogy most sikerülni fog? Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától?

szeretnek dohányozni, hogyan leszokni

Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal? Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket.

dohányzásellenes tippek

Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait.

Hogyan leszokni lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás. Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat. Figyelemelterelés: Hatékony stratégia hogyan leszokni az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról.

Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl.

  • Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat? | wellnessoazis.hu
  • A BICOM-ot az utóbbi időben sok országban támogató módszerként használják a dohányzásról való leszokásnál.
  • Ma szeretnék leszokni a dohányzásról Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!

Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol. Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.

Szabó Józsefné Ancsa Gyula Úgy mentem el az előadásra, hogy egy próbát megér, de leszoktatni úgysem tudnak, hiszen én imádok dohányozni! Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be Belevágtam, és tényleg sikerült!