Dohányzásmentes világnap: Ezért nem sikerült még leszoknod a dohányzásról

Holnap abbahagyom a dohányzást és az ivást. Mókuskerék: K. úr újrakezd

Nagyon jó döntés volt abbahagyni a cigizést, ezt mindenképpen elismerésre méltó, hiszen nem volt könnyű dolgod.

A fiatalok kevesebbet, az idősebbek valamivel többet szívnak, mint 2 éve

Eleinte ideges és frusztrált voltál miatta, nem tudtál aludni és koncentrálni. Persze még ezeket a nehézségeket is áthidaltad, és ha elég erős vagy, így is marad.

hogyan lehet leszokni a dohányzásról Kalugában

Összegyűjtöttünk 8 tippet, amely segíthet Neked. A leszokás első pár napjában a tested fizikai tüneteket produkált a nikotin hiányában.

holnap abbahagyom a dohányzást és az ivást

Ez sajnos időről-időre visszatéerhet. A nikotin-pótló terápia nagyon sokat segít — rágógumi, tapasz, spray és inhaláló formájában is hozzá juthatsz.

Emellett receptes gyógyszerek is sokat segíthetnek, ezekről érdeklődj háziorvosodnál. Készülj fel a második hullámra!

A fiatalok kevesebbet, az idősebbek valamivel többet szívnak, mint 2 éve

Az első pár hét után még inkább fog hiányozni a cigi — és a hozzá kapcsolódó szokásaid. Előzd meg a következményeket, ne add fel az elveidet — ne járj olyan helyekre, ahol régen cigiztél, sétálj egy nagyot szünetekben és menj holnap abbahagyom a dohányzást és az ivást egy másik úton — de ne nyúlj ismét a cigihez! Dobd ki a maradék cigit és az öngyújtókat!

Ezzel azt az üzenetet közvetíted a tudatalattidnak, hogy úgysem fog sikerülni.

Egyéb hatékony receptek

Könnyebb feladni az elhatározást, és rágyújtani, ha van egy adag dugi cigi a táskádban, mint ha a boltig kellene elsétálnod érte. Érdemes kimosni a táskáidat, ruháidat is, hogy ne legyenek cigi szagúak, ne emlékeztessenek a dohányzásra!

holnap abbahagyom a dohányzást és az ivást

Kerüld a kísértést! Ne keverd magadat olyan helyzetekbe, amelyek miatt olyan zaklatott leszel, hogy legszívesebben rágyújtanál egy cigire.

Dohányzás: továbbra is szélmalomharc a leszokással való küzdelem

Ne találkozz olyanokkal, akikkel együtt lógtál és cigiztél, vagy ha találkozol is velük, kérd meg őket, hogy tartsák tiszteletben az elhatározásodat és ne gyújtsanak rá a jelenlétedben.

Kerüld azokat a helyeket, ahol cigizni szoktál.

holnap abbahagyom a dohányzást és az ivást nikotinsav - leszokni a dohányzást

Legyen önuralmad! Amikor néha rád tör a vágy a cigi után, hívj fel egy barátot, menj egy másik szobába, meditálj vagy sétálj egyet, a lényeg, hogy maradj erős. A legtöbb ilyen vágy-roham nem tart tovább percnél és pár hónap után teljesen el is múlik.

Ráadásul minden alkalom után egyre erősebb leszel! Kerüld a maszlagot! Ezek csak arra vezetnének, hogy feladd az elhatározásodat és ismét visszaszokj.

Közlekedés viccek

Mindig jusson eszedbe, hogy le akarsz szokni és közben sose keress kifogásokat! Emlékeztesd magadat arra, hogy miért is csinálod ezt az egészet!

holnap abbahagyom a dohányzást és az ivást

Írd le az öt legfőbb okát annak, hogy miért is szoksz le — ilyen például az egészséged, a takarékossági szempontok, stb. Tartsd ezt a cetlit magadnál, tegyél egyet a hűtőre vagy használd könyvjelzőnek — ilyen módon akarok leszokni a dohányzásról lényeg, hogy legyen szem előtt.

Ne engedd el magadat egy alkalomra sem!

Dohányzás és tudatalatti

Az ilyen egy-alkalmas hibák csak ahhoz vezetnek, hogy megint visszatérj a dohányzáshoz. Rengeteg embernek sikerül nap mint nap leszoknia, Te is meg tudod csinálni! Bár nehéz, de elég önuralommal elérhető.

holnap abbahagyom a dohányzást és az ivást

Sose add fel az elhatározásaidat,  azt pedig, amivel a saját tested egészségét véded, főleg nem! Sok kitartást!